Childhood.

Tar en välförtjänt paus i städandet och sippar på ett glas isvatten, mums.
Än så länge har flera timmars rumsstädning resulterat i 7 flyttkartonger, fyllda med sakerna som gjorde min barndom. Bye bye barbie!
Allt skit som jag samlat på mig åker nu ut och - med sängen full av de få sakerna jag vill ha kvar - så sitter jag på min håriga matta och blickar ut över det tillsynes tomma rummet.
Förstår inte riktigt vad som fick mig att vilja slänga ut allt NU men jag blev bara så trött på att ha så fullt med saker som jag egentligen inte alls bryr mig om, så UT MED DET.
Om jag ska vara ärlig så tror jag att det var alla de där underbara bilderna jag sett på rena, fina rum - fyllda med underbara människor istället.
Så nu är det bara jag och växten Julius Einar som bor här, inga gosedjur (alla 1000 är borta, haha), inga läskiga dockor - INGENTING.
Nu drömmer jag om att få dekorera väggarna med modebilder, mina smycken och små minnen jag aldrig vill skiljas ifrån. Att ha mitt liv uppklistrat på väggen i form av smycken, bilder och konst vore så underbart att jag tuppar av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0