Farwell.

Duffys härliga röst strömmar ut ur högtalarna och jag sjunker längre ner bland mitt berg av kuddar.
Hennes halvhesa röst sjunger om att göra slut. Säga farväl till någon man älskat.
Att säga farväl är något jag alltid hatat och försökt undvika till vilket pris som helst - min egen hälsa om så behövdes.
Har fruktansvärt ont i magen, och har haft det hela dagen. Tror min kropp straffar mig.
Låten tar slut och Diana Ross röst tar vid, men sjunger än en gång om farväl. Dock ett mer positivt ett, om att hon ger sig av men uppmanar honom att minnas henne som något bra. låten heter remember me och jag rekommenderar den starkt. Dock älskar jag ju motown classics som om det vore mitt eget hjärtas slag.
Bara att nämnas, gårkvällen var övermysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0