"Vad säger kaninen? Stamp stamp!"

- citat från min barndom. Jag var ett speciellt sött barn.
Efter att jag sett filmen Alice i Underlandet så var jag fruktansvärt sugen på att skaffa mig en liten kanin och djurrättsalliansens räddningsaktion kom precis i rätt tid för att jag skulle sukta extra mkt efter de översöta kaninerna som behövde min hjälp.
Men precis när jag plockat fram och dammat av mina gamla Beatrix Potter-böcker för att leta efter ett passande namn för min kommande älskling så upptäcker jag att kvinnan som jag pratade med inte svarat på mitt mejl angående adoption av de små långörade liven. Ni kan förstå min sorg och besvikelse. Så det var bara att stoppa in mina barndoms böcker igen och gömma den där längtan efter att känna ett liten djurhjärta ticka ikapp med mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0