Bite me and I'll bite back.

Frustration på hög nivå!! Inte bara är alla vampyrserier nu söndertittade av moaaa och det verka inte finnas någon vampyr-film eller serie jag INTE sett (tipsa gärna)! utan Vampire Diaries har också förstört mig och gett mig en helt nu bild av romantik, ick. Jag är nog den minst romantiska och gulliguttiga du kan hitta men nu kommer jag på mig själv med att tänka drömmande på hur Stefan flätar ihop sina fingrar med Elenas och... Usch, nu börjar jag igen!
Jag har fått höra att jag tänker för mycket och jag måste själv tillägga att om man fantiserar om något, så blir det sällan så. Det är bättre att inte ha några förväntningar eller förhoppningar alls för då blir man alltid nöjd.
Men med kärlek så är det inte så lätt att inte måla upp en perfekt bild som man sen försöker förverkliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0