Hard to be soft. Tough to be tender.

Har just lagt på efter ett lång samtal med underbara Markus som tog en ledsen, omotiverad och allmänt nere Julia, och fick henne tillslut glad och peppad med ny energi!
Måste fixa lite saker inför imorgon men sen ska jag bara sjunka ner bland mina lila, gula och blå kuddar och sova sött.
Ska bara lyssna på låten som doktor Phil (Markus) gav order om, och efter att timbaktu har skränat tillräckligt om att allt löser sig, så kommer nog aaallt kännas bra.
Gud vad jag är lycklig över att jag har så fantastiska människor i mitt liv.
(vill bara tillägga att min nya favoritlåt Help I'm alive av Metric får blodet att dansa i mina ådror och de, tillsynes, döda fjärilarna att fladdra åter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0