We're gonna have a talk, god and I.

Sitter och stress lyssnar påmysig musik. ska ut med hunden (nu!!) men det är kallt och inte alls trevligt där utanför dörren, så jag tror att jag stannar inne lite till.
Oroväckande att jag märkt att jag blir mer och mer romantiskt av mig - förr var jag den där som hatade allt gulligull och sött, men nu? Jag tror - ve och fasa! - att jag snart kommer att vara precis som alla andra över romantiska tjejer som älskar allt sött och kärleksfullt (usch, får dock rysningar av tanken).
Men som ett tecken på det så är jag helt förälskad i klänningen här nedanför, så romantisk, enkel, fin och vacker.
I sommar ska det allt vara jag som skrider fram i vassen i så vackra klänningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0