You can see my heart beating.

Som ännu ett tecken på hur patetiskt lite jag gör när jag är sjuk så har jag nu sett alla vampire diaries-avsnitt som finns ute och har redan planerat in att se det nya avsnittet när det kommer ut på torsdag, tihi. *längtar*
Måste påminna mig själv om att bli bättre på att hela tiden vara ärlig - jag ljuger aldrig men jag låter ibland bli att berätta saker för människor eftersom att ajg är rädd att de ska bli sårade. Humm, ska bättra mig då det ändå aldrig verkar hjälpa.
Nu ska vi snart äta och min mage vänder sig bara jag tänker på att trycka in varm fisk i munnen. Som sjukling är man inte särskilt hungrig.
eller jo, hungrig efter med vampire diaries..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har även jag hittat din blogg. puss

2010-02-02 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0