Det var en gång en flicka som red på en ål... SKÅL!

Är fortfarande i Stockholm men det är omöjligt att få tillgång till en dator varje dag (deprimerad över att jag är så patetisk att det sänker mig, haha) så får ta chansen när den kommer.
Är hos några vänner till familjen som känt mig sen jag "inte ens var en liten glimt i ögat" (Jan-Eriks beskrivande ord) och det är hur mys som helst. Saknar alla där hemma såklart men jag kommer snart få gurgla mig med dom igen.
Nu är det kaffe-dax där ute men jag fick just svar från min gullegutt-julia så får stanna lite till, hihi.
Var förresten på Beyond Retro (en second hand affär i Stockholm som är OTRIOLIGT stor) och blev tyvärr besviken. Annat var det med second hand affären Judits där jag aldrig ville gå därifrån!
Gah, nu skvallrar mamma om att jag har blogg så får fly ut i vardagsrummet (där jag, btw, har många underbara minnen ifrån) nu.
-Känner att jag måste tillägga: rubriken är från en av Jan-Eriks nubbe-sånger som var helt underbara!


Det var en gång en flicka som red upp på ett svin. Den flickan hon var naken och glad var hennes min. Den borsten, den borsten, den rev ju som brännevin.

Det var en gång en flicka som red uppå en katt. Den svansen, den svansen, den visste var den satt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0