Forgive me, mother, I shot your only child

Patetiskt. Mitt nya enkla humörboost är låten single ladies, ogillade den förr men det är precis som att bli trött av vaggvisor - fast tvärtom.
Har varit duktig och snokat runt på massa bloggar men vissa är så jobbiga och nersugande (finns det ens som ord?!) så jag slutade snabbt.
Snackar med en kompis om att vara otillräcklig. Jag har hört många som ogillar saker med sig själva och jag är van vid det men att någon är otillräcklig? Det låter bara omöjligt i mina öron, alla är tillräckliga enligt mig. Ta bara den här tjejen Beth Ditto, hon är inte riktigt samhällets "skönhets ideal" och det borde ju göra henne otillräcklig. Men hon är den nya it-tjejen! Designers syr upp kläder i hennes storlek och hyllar hennes kropp - och hennes person - på många olika sätt. Jag önskar att alla kunde bli hyllade för att dom är som dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0