It's such a shame for us to part.

Era stackars små! Mitt i min absoluta oövervinneliga lycka så glömde jag ju att ni kanske vill veta vad denna serie heter - även om jag inte tror att den skulle passa eller glädja er alla utan bara mig egentligen. Den heter Blood ties och jag orkar verkligen inte förklara handlingen för sånt är för tråkigt för mig men om ni inte kunnat gissa det än så innehåller den vampyrer.
Nu ska jag sätta mig i matsalen och tvinga lite mat ner i strupen men sen kan ni vara säkra på att ni hittar mig framför serien. Och ni ska veta att störa mig då gör ni på egen risk, tihi.
Det förstås, jag kanske är med favvo mike och då får jag skjuta upp min nya ofarliga drog till senare inatt. Tack och lov börjar jag 13 imorrn så jag kommer inte bli ett vandrande vrak om jag håller mig upp lika länge som vanligt.
Tror det får bli så, jag blir alltid lika lycklig när jag är med lilla mike, storebror eller ej (vilket killarna i skolan tycker är kul att kalla honom), men han är så mysig och underbar att jag spricker lite sådär ibland. När han inte är så jobbig att jag död förstås.
(Tar med en bild från replays kampanj bara för att den var så mysig att man hickade till när man la ögonen på den.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0