Look familiar?

Åh jag älskar när man hittar något underbart som man inte ens visste att man letade efter! Jag har sett alla
true blood avsnitt där finns, läst alla böckerna som jag har i serien, sett underworld tusentals gånger och En vampyrs bekännelse kommer alltid att ha en speciell plats i mitt film-hjärta. Men nu har jag hittat en ny serie som verkar ytterst lovande och även om jag bara sett 56 minuter av den så kan jag redan nu säga att jag är fast. Om det är handlingen som har en sådan dragning eller den oemotståndliga vampyren Henry vet jag inte men i vilket fall som helst så fick jag ett sådan lyckorus av att hitta serien att jag inte ens bryr mig att dissekera mina anledningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0