Lost with the blost

Tråk.
Sitter i datasalen på 4an och ska jabba med Organisation och ledarskapen som ska in på fredag men JAG ÄR INTE SUGEN. Sorry, men alla min anteckningar om det är hemma och jag oroar mig för mitt svenska prov som jag ska ha om två timmar så svårt att koncentrera sig.
Jag måste också fixa med min ledighet inför nästa vecka men min mentor går inte att hitta på skolan, hummm.
Får logga ut nu innan jag vrider nacken av mig i mina försök att hålla utkik efter ankommande lärare (så man hinner stänga ner allt icke-skolrelaterat i tid).
Nu loggade min kära Spätty-Betty in så ska se om jag kan hjälpa henne med svenskan.
Hoppas jag inte tuppar av och missar provet. Åh nej så hemskt, mohaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0