Mer önskningar:

Den här lilla rosa klänningen skulle passa perfekt till min svarta kavaj och jag skulle kunna ha den när jag trippar fram längs huvudgatan i Paris (även om jag inte kommer att vara i Paris på läääänge men äh, pettitess) och känner mig allmänt fransk och chic. Men om inte i Paris så i skolan när jag är så där skoltrött så att jag har något att glädjas åt (förutom alla underbara människor jag känner). Sen skulle jag ha den när alla mina söta vänner kom hit för att käka pizza och tissla och tassla och världsligheter. (Men om jag inte hittar den här klänningen efter att jag sovit sött, så skulle jag inte hänga läpp, jag har fått en chic liten (väldigt) rosa klänning av Olivia som kickar den här klänningens butt då det är min oliv som gett mig den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0