Mer önskningar:

Jag inser att jag redan har med många väggar på min önskelista men jag har alltid gillat tegelväggar - både utan på hus men också inuti då det blir som en läcker fondvägg - och det ger rummet ett lite vassare, läckrare stråk vilket jag gillar.. Idag i alla fall.
Jag skulle inte ha något emot om jag fick sakerna på bilden också, men som jag någon gång har hört någon säga: om man har för mycket så uppskattar man inte det man har.
- och när jag ändå är igång att önska mig väggar och så, så vill jag också som mest önska mig... ATT ALDRIG MER HA SNEVÄGGAR! De tar plats och gör det svårt att möblera, man kan inte hänga upp något på dem och de är oftast fuuula att ha i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0