Mistletoe can be deadly if you eat it. A kiss can be even deadlier if you mean it

Pratar med Betty i telefon, rätt roande då hon är så ondskefull att det bara dryper ut ur telefonen och in i mitt öra.
Varför är det så att när man får vad man vill ha så vill man inte ha det längre? Du tar vad du får. Och du får det du tar. Right?
Jag är på ett så retsamt humör, känner för att ringa någon bara för att väsa små anekdoter i dennes öra tills tungan trillar ur gommen på mig och jag kiknat av skratt om och om igen. Jag vet vem jag borde ringa men jag skjuter hellre upp det. Jag gillar mitt huvud där det är - fortfarande länkat till min kropp och fast på halsen.
Förut dalade det ner små ynkliga snöflingor när jag var ute och vinkade iväg Olivia, men nu ser det bara äckligt dystert ut och och jag längtar verkligen bort härifrån. På tal om bort härifrån så måste jag byta om nu för jag ska till golfklubben på något firande - så fort det serveras tårta så kommer jag, tihi! Tror jag ska ha på mig svart kjol och vit skjorta bara, enkelt, jippi!
(Gud vilket glatt humör jag är på nu!! Ska njuta så länge det varar, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0