No need to be a cat to be a woman.

Kan man rita sexualitet? Om man ritar en människa, kan man få den att se sexig ut?Klart man kan få den att se ut som en slampa eller avklädd kvinna men sexig? Jag har frågat runt och de flesta anser att sexighet handlar om utstrålning, karisma och sättet man rör sig - ingenting om hur du ser ut eller klär dig egentligen. Humm.
Som jag trodde så saknar jag Favvisen redan men förhoppningsvis så känns det inte lika hemskt när jag själv har fullt upp med resa och annat.
Efter att sett en intervju med Rihanna så inser jag att vi hade något gemensamt (förutom att vi båda ÄLSKAR hennes garderob...). När hon berättade om misshandeln så sa hon att det värsta var att ses som ett offer, att behöva visa att man inte alltid var så stark. Ni som känner mig vet säkert att jag har problem med det här också, att visa att jag behöver andra. MEN, nog om nereheter (ha! jag hittade just på ett nytt ord!) för nu ska jag gå och ringa Spätty-Betty och berätta vad jag har kommit fram till angående måndagen (ytterst komplicerat att planera in alla man vill träffa) och sen få höra allt skrämmande som hänt i hennes liv.
SEN! Sen ska jag börja packa och se vad jag behöver packa med mig för att känna mig hur frän som helst när jag struttar runt i huvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0