Så snart du lämnat mig tar ensamheten vid.

Gud! Jag bara ligger här med ensamheten klängande runt halsen och inte hjälper det att Betty smsar mig om hur hennes festande går. Du kan göra vad som helst, om ensamheten sugit sig fast så går den inte att skaka av sig.
Jag borde sova sova sova men Simon ville ha med mig på något jobbjippo imorn och jag måste snacka med honom så att jag får reda på vilken tid det är. Suck.
Jag borde gå någon kurs i hur man ska slippa vara överkänslig. Önskar jag kunde ta alla dåliga saker - allt som tynger mig - och lägga i en ask. Sen kunde jag tejpa ihop den asken och skicka den till Sibirien - precis som de gör med halsbrännan i den där reklamen. Gud vad skönt det hade varit att kunna göra det, fy vad allt hade blivit lättare.
Så ska jag göra! Jag ska bry mig mindre om allt, japp! Låter super. Jag ska bli fri som en fågel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0