"See ya later, alligator. After a while, crocodile."

Rubriken är tagen ur boken Dead as a doornail som jag läste ut tidigare idag i mitt försök att inte bara ligga och må illa, paah. Näh nu får jag skärpa till mig och sluta prata om mina sjuklingfasoner! Har varit inne på www.thecobrasnake.com idag igen och snokat efter bilder som kan inspirera mig i framtiden. Jag hittade många coola bilder men när jag höll på och gick igenom album efter album så kom jag inte bara fram till att jag är sugen på att ha hit alla tjejer och ha någon mysig, rolig middag, utan också att jag har ändrat klädsmak rätt radikalt sen förra året. Svårt att säga vad jag klädde mig i förr för jag gillar fortfarande dom kläderna, men nu gillar (gillar som i jag-skulle-väldigt-gärna-gå-i-Agyness-Deyns-skor-VÄLDIGT-GÄRNA) jag också sånt här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0