sjukling

Det där skumma från igår höll i sig och nu mår jag inte alls bra. Kom hem lite efter 15, stupade direkt i säng och sov tills vi skulle äta vid 19, humm. Men har varit en händelserik dag faktiskt, jag och kajsa satt t ex på fotografisk bild och kollade i ett synonym lexikon. Visste ni att annat ord för råtta t ex är liten skolflicka eller balettdansör? Jag tror kajsa såg i syne. Dock tror jag faktiskt på att man kan kalla sexual appeal för trolldom eller trollkonst, vad det nu var... Haha.
sitter och kollar igenom Chloés visning från 2010 men hittar inget jag blir förtjust i. Sex and the City - the movie står och rullar i bakgrunden och även om jag inte tittar så vet jag precis vad som händer på skärmen och vad nästa replik kommer att vara.
"I like Steve! I've always liked Steve!"
"I curse the day you were born" (så bra, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0