stalker, stalker, who's the prettiest girl you know?

Halvsitter på min luddiga matta och lyssnar på någon skum låt som skriver förbjudna ord var fjärde sekund. Favvo-Mike ligger här bredvid på mitt täcke och tittar hatiskt på mig för att tortera hans öron med den här låten. Jag har just sorterat en hel bunt tidningar - rivit ut allt intressant som jag vill behålla och sen skickat resten på insamling = JULIA HAR VARIT DUKTIG!!
Nu startar Limp Bizkit och min favvo kommer inte på vilken låt det är. HA! det är straffet för att tvinga mig lyssna på alla hans gamla rockballader, ptss.
Vi diskuterar hur han skulle bli som världens stalker (haha, han kan ju redan allt om mig, hur kan det bli värre?) och sen pratar vi om sommaren. Ska skriva min jobbansökan imorrn eller så. Ser faktiskt fram emot att jobba i sommar! (och att få lite sol på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0