Tadidamdam

Halvsitter nu i min säng och chattar medan en låt av Rihanna ekar ut ur högtalarna. Jag fick för lite sen någon skum kramp (säkert en insekt som kröp in i mitt öra) och det gör fortfarande elakt ont här jag sväljer eller rör på huvudet, isch.
Så irriterande att jag nyss fyllt år men redan hittar massa underbara saker som jag önskar mig (förutom det vanliga såsom en livsförbrukning av saltakex och annat, tihi) och bara för det ska jag ta med en liten lista på saker jag skulle älska att hitta under min kudde imorgon när jag vaknar:
Detta diadem är totalt fantastiskt underbart och jag skulle aldrig ta av mig det om jag en gång fick chansen att sätta det på mitt huvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0