There's a devil waiting outside your door

Alla killkompisar anser att jag är väldigt oskuldsfull och jag förstår inte alls, jag klär mig inte som en 10-åring, jag beter mig inte som en. Tydligen är det att jag är naiv, lättskrämd, skygg (är inte det vad rådjur är?!) och min ovilja/vägran att skada eller såra någon vad som gör att jag är oskuldsfull. Men, en fågel har viskat i mitt öra att Stella McCartney ska göra en smyckekollektion inspirerad av Alice i underlandet. Jag skulle inte ha något emot att vara oskuldsfull i dom smyckena.
Frågan är bara, förutom att slampa runt, vad behöver du göra för att inte vara oskuldsfull? (känns  som att den där piercingen i läppen blir mer och mer frestande... JUST KIDDING, MOM!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0