What's more powerful than goodbye

Kom just in från kall hundpromenad och det svider i kinderna efter blåsten. Det riktigt luktar kyla om mig men snart ska brödet in i ugnen och då sprider sig snart lukten av nybakat bröd i huset.
Första gången jag varit sen jag blev sjuk och trots att jag trodde att jag skulle bli en levande isbit så var det otroligt skönt att andas lite frisk luft och röra sig. Ha, trodde aldrig jag skulle säga det.
Jag har aldrig varit särskilt förtjust i avslut, alls. Man kan t o m säga att jag hatat det men det känns som att jag - äntligen - fått ett avslut nu. Det känns som att jag inte skulle bry mig om jag mötte honom nu, och när JAG säger det så är det stort. Men vi får se, first test = monday.
För övrigt, desto friskare jag blir nu, desto mer inspirerad blir jag, jippi! Har fortfarande inte packat inför Stockholm (Ooops..) men har en känsla av att det kommer att bli speciellt, mohaha. nej, ska tagga ner nu och rita lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0