You give me nightmares.

Ska sova nu innan jag tuppar av, men ville bara skriva ett liiiitet liiitet inlägg innan dess.
Just idag försvann all min kraft och ork igen men tack vare alla underbara människor i mitt liv så kom jag över ytan igen, tror jag. Det återstår att se.
Jag har upptäckt att man inte kan komma undan sitt förflutna, hur mycket man än försöker. Man får helt enkelt jobba med det tills det inte plågar en längre.
Den här bilden är tillägnad lilla piercings-suktande Betty som gör mig hur glad som helst - t o m när jag är så nere man kan va. Hon är världens roligaste o mysigaste Betty! Det finns ingen bättre och jag önskar att hon också kunde se det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0