Right kind of wrong.

Sitter och lyssnar på lady gagas monotona sjungande och ska snart öppna boken och läsa lite rättskunskap, dock tror jag att jag kan det mesta till provet redan.
Det är faktiskt rätt skönt att gå upp så här många timmar innan man börjar, det blir så... Lugnt. Men tänker inte gå upp 4 varje morgon för det, ha.
Känns som att allt är fel. Förr var jag tvungen att alltid prata med någon eller vara med någon, men nu trivs jag bäst i min ensamhet. Känns konstigt men rätt.

Enough is enough.

Såg just ännu ett underbart litet avsnitt av sex and the city och Carrie sa något som fick mig att fundera:
om man bara blir sårad och far illa i förhållandet, är man masochist eller optimist om man stannar kvar?
Jag har varit hängt kvar i förhållande länge för att jag hoppats på att det skulle bli bättre - eller gjorde jag det för att jag trivdes med alla problem och att bli sårad? Haha, not a chance!

You look right through me.

Sitter av någon konstig anledning och lyssnar på världens smörigaste låt av Ne-Yo, isch.
Väntar på att senaste avsnittet av gossip girl ska ladda klart så att jag kan börja min helsköna kväll - senblir det lite sex and the city och te-drickning.
Var ute med älsklings-Mike förut idag och det förvånar mig varje gång hur bra han känner mig egentligen.
Ser nu hur du har använt mig, hur du bara har förbrukat mig i syfte att stärka ditt självförtroende och bota din ensamhet. Well, jag gissar att jag blivit som dig nu när jag är ensam själv.

If you fall in love. You will fall apart.

Herregud vad jag är dålig på att uppdatera min blogg! Jag har haft mycket den sista tiden och inte känt mig ett dugg inspirerad, men igår skrev jag en "att göra"-lista och kom igång igen! Jag har just upptäckt mitt nya intresse: inredning! och jag har hittat en bloggare som har så otroligt fina bilder http://www.elleinterior.se/ellmania-1.aspx och hon får mig verkligen att vilja inreda om mitt rum!
 (bara att tillägga: gulliga Pablo och julia sitter här bredvid mig och påkallar min uppmärksamhet, underbara!)


RSS 2.0