me likey!


Städat, men åh, varför?


I'm yours


Let me stay in bed.


Love the way you lie

Lyssnade just på Rihannas nya låt och jag säger bara det: mumms!!
Elle-tidningen låg och väntade på mig när jag kom hem från jobbet idag och det är så underbart att lägga sig ute i eftermiddagssolen och långsamt bläddra sig fram genom en värld av skönhet och fantastiska ting. Ååh!

Rain.

Det är nu man börjar längta tillbaka till sommarens varma, mysiga kvällar.

Maria Nilsdotter.

Unicorn?! Unicorn my ass!!?! är det bara jag som tycker att detta ser precis ut som my little pony?!! Den har ju t o m något märke där bak på låret!! pah, inget jag vill ha precis!
Hade dock inte tackat nej till detta armbandet.. Så fiiint! *helt kär*

Sättet du trycker dig närmare ens kropp än vad man trodde du kunde.

Äh, tar med en bild på Pamela Loves smycken när jag ändå är igång!!
Jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR hennes smycken och stil och jag hade inte sagt nej till något av smyckena - speciellt inte det lilla hjärt-halsbandet som går att öppna... fågelhuvudena... klo-armbanden...

Dead animals.

Jag har inte skrivit här på flera månader, inget att säga.
De senaste dagarna har jag varit hur intresserad som helst av Maria Nilsdotters smycken och varit speciellt förtjust i hennes ringar och de armband hon berättar om i en artikeln jag nyligen läste (hon och hennes väninna tog små hamrade armband och skrev långa konstiga meningar som bara de förstod, och gav till varandra som minnen).
Här är en bild på ett halsband hon gjort. Jag älskar alla smyckena på bild men jag har insett att jag nog inte skulle ha trivts i dom själv (Pamela Loves smycken därimot skulle jag hugga av mig min vänstra fot för att få ha på mig)

RSS 2.0