Live life Well.

Sitter i det gråa Sverige och LÄNGTAR TILL SYDAFRIKA!
Vädret, värmen, människorna, maten, djuren, naturen, smyckena, kläderna, ALLT är så otroligt underbart i Sydafrika!!
Vi var ju där förra julen och nu är det Sydafrika jag ser när jag tänker på paradiset, himlen, whatever.
Efter gymnasiet så funderar jag på att plugga i Kapstaden, men det är så långt att jag nog dör av hemlängtan tillslut - hur underbart det än är där!
Usch, varför kan jag inte vara Stålmannen eller ha en såndär förflyttningsmanick som de har i Harry Potter? Då skulle jag kunna sticka till Sydafrika när än jag längtar dit förmycket och jag skulle kunna vara lycklig jämt. Jag vet att det är ett annorlunda liv än här men just nu känns det som att jag skulle kunna bo där hela mitt liv.
För det är det Sydafrika är för mig,
Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0