Bitch.

Cool ring!!!!! ? Suktat hur länge som helst efter en guldring och nu har jag hittat den *kärlek*
Ligger i min säng som vanligt och samlar energi för att kravla ut på en promenad med hund.
Efter en människas bitchighet så är det hur mys som helst att prata med Betty och klaga av mig.
Konstigt nog längtar jag till lagom varma påsk och äggletning i trädgården.
Jag upptäckte att jag äckligt nog också längtar efter blommiga saker och pastelliga färger.
Jag kommer att vara lycklig när jag får sitta i uterummet och surpla saft, äta bullar, och känna små varma solstrålar träffa min bara hud.
Vad sägs om lite värme, glädje, blommor, natur OCH INTE MER SNÖ, gud?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0