I 've got nasty habits, I take tea at three

Sitter framför brasan med Mike och smuttar på colan bredvid. När jag var ute och gick i snön med hunden ikväll så var jag ytterst djup och la mig mitt på en ödslig (och kall!) äng och tittade på stjärnorna. Dock kom ju mike mitt i mitt filosoferande och drog upp mig så att jag inte skulle bli kall. Nu ligger han här halvsovandes på kuddarna bredvid mig och jag ser hans halskedja blänka till i skenet från brasan. Saknas bara en hund här bredvid och lite fin musik och den äckliga bilden hade varit komplett, haha.
Men nu börjar mitt cola-glas se ödsligt tommt ut så ska peta till mike så att han vaknar och sen ska jag kila ut i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0