Down the rabbithole

Nej, jag kollar inte på Alice i underlandet (även om jag gärna skulle sitta och titta på Tim Burtons version av den, så vacker!) utan jag kollar på Underworld eftersom jag inte kan sova. Jag mår illa som tusan och har någon slags frossa. Det är typ hundrade gången jag ser på Underworld men jag är ju helt galen i Vampyrer just nu. Jag såg på Queen of the Damned förut idag (bygger på Anne Rices bok - en vampyrs bekännelse) och jag läser True Blood-serien för fullt.
Hur mycket splashande det än är i filmen så kan jag inte sluta sitta och önska att jag också hade svart kort hår (dock passar det nog mest vampyrer då det skulle se ut som man inte solat på några år men åh, om jag också hade sånt hår).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0