Evil woman, don't you play your games with me-e!

Japp, nu är det officiellt! Jag är överdrivet patetisk.
Jag såg slut hela true blood serien som finns ute, jag läste slut alla böckerna också som jag har, jag har sätt underworld och En vampyrs bekännelser fler gånger än jag vill erkänna och har såg - till min stora sorg - slut på alla Blood Ties avsnitt härom dagen. Men nu har jag hittat en annan vampyrserie att dyrka! Jag är inte alls säker på att den är lika bra (vampyren är inte alls lika munnvattnande), den kan vara lite för hollywood för att funka, MEN, det finns vampyrer i den och det är allt jag bryr mig om just nu, tihi!
Serien heter The vampire Diaries och jag har prövat se den flera gången men jag gissar att jag inte varit tillräckligt desperat för den har aldrig riktigt fallit mig i smaken, förrens nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0