Sister, oh, sister

Är hemma hos min syrra och hennes familj i Stockholm.
Igår var jag på FN-rollspelet och jag är ledsen att behöva säga det men det var det TRÅKIGASTE JAG VARIT MED OM!! anyway. Mellan 8 och 16 var jag där men sen var jag friiiii och drog genast iväg på stan med mamma och snokade bland annat igenom Monkis stor rea. *Lycklig*
Vid 17.14 så skulle tåget till Stockholm avgå så vi var tvungna att äta på centralen innan. Deprimerande att de inte hade crispy chicken så att jag istället var tvungen att käka kötthamburgare, isch. MEN, en tjej kom fram till mig (missade halva konversationen eftersom hon pratade med mig när jag hade Ipod-lurarna i öronen) och det visade sig att hon gick på en designskola i Danmark, och de hade fått i uppgift att gå ut och fota "Streetfashion". Med min stora päls, vita skjorta och PAPPAS SLIPS så var jag tydligen perfekt så hon undrade om jag kunde svara på massa frågor. Hon tog foto av mig och jag fick reda på när utställningen skulle vara så att jag kunde komma och titta (dock ser jag hur jag är klädd varje dag ju så). Mkt kul att bli lite uppskattad och uppmärksammad, tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0