With every heartbeat.

Älskling, du kan nog förstå min förtjusning över att jag börjar glömma dig.
Jag tänker inte längre på dig alls... Förutom nu ju.... Och nu... Men inte nu längre, ha!
Du ska få se, jag kommer att kunna ignorera dig så bra att du blir tårögd.
Och jag kommer att inse att jag egentligen hatar dig.
Sitter och studerar alla böcker jag har i bokhyllan: True Blood-böckerna, Gossip Girl-böckerna, Uglies-böckerna, Harry Potter-böckerna...... Och jag ler över hur mycket jag måste ha läst när jag var yngre. Får börja med det igen så att jag får mitt språk tillbaka!
Snart ska jag och mamma över till Höllviken och det kommer att bli hur mysigt som helst att gå där och fixa lite med henne, tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0