I am a woman, hear me roar.

Sitter på fotografiskbild-lektionen med jolia och försöker komma på vad jag ska göra, gah.
om 20 minuter slutar vi och då ska jag flyga runt som en galning och försöka fixa med min historia som skitit sig (sorry för svordomen men behövligt) men sen ska vi gå och käääka. Efter skolan ska jag och favvo-mike ta bussen över till Danmark och möta upp mamma. Mkt mys!
Vet ni? Jag tror att jag börjar komma ut ur min koma nu och vakna till så smått. Vad det än var som väckte mig vet jag inte men förhoppningsvis sjunker jag inte ner under ytan igen.
Betty blev ilsken som ett mini-bi igår när jag inte skrev ett inlägg direkt när jag kom hem men det hände lite saker som fick gå före, tihi.
Så, nu när jag är på uppvaknande så ska ni se att ni snart får akta er, raaawr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0