Raawr.

Dansar till Billie Jean i köket medan nudlarna kokar. Hunden blir helt galen av mitt kring hoppande så kommer snart hs hela armarna fulla av rivsår, haha.
Oops, nu ringer klockan! Lunchen är severad!!
Medan jag smaskar i mig de skållheta nudlarna undrar jag: Hur avslöjande kan man klä sig utan att det blir slampigt eller exhibitionistiskt? Jag och favvo-mike diskuterade nätstrumpbyxor för någon dag sedan och enligt honom så är det ett big NoNo på det.
Man snackar om kvinnans frigörelse och egna vilja, men kvinnor kan inte få ha på sig vad de vill utan att det blir kallat "slampigt"?
I en värld där männen bestämmer och sätter gränser, exakt hur sexigt och avslöjande får en kvinna klä sig? Är det dags för oss alla att dra på oss burkan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0