All you need is a smile on your lips, and a man on your hips

Humm, låter som om min rubrik kommer ifrån Beyonce's låt men faktiskt inte (den kommer från julias huvud).
Mentalnote to myself: om du är uppe hela natten så blir du tillslut djup och fundersam (ibland intressant) men om du inte har Simon här att bolla teorier och tankar med så blir det lätt ensamt.
Någon inte så djup tanke är att jag vill ta bort en av billy-bokhyllorna i mitt rum så att jag i alla fall får lite fler fria väggar, men då behöver jag flytta runt sakerna i hyllorna och fixa, vilket tar tid och energi - något jag inte slösar med nu för tiden, haha (önskar jag var fem igen, då hade man hur mycket energi som helst vad jag kommer ihåg).
Dock kan det ju mycket väl vara värt det då jag planerar att göra en snygg fondvägg när jag får plats, mmhmmm.
Ni vet, en vacker dag ska jag ha samlat på mig tillräckligt med vilja så att jag tar tag i det och fixar till mitt rum EXAKT som jag vill ha det - förhoppningsvis blir det när jag är pensionerad - eller i alla fall inte går i skolan längre - för när det är tillsnyggat a la´julia här inne så kommer jag aldrig ta ett steg utanför dörren. Eftersom jag då inte kommer att komma iväg till frisören så kommer vi tillslut kunna hissa upp min mat genom fönstret med hjälp av mitt hår (Rapunzel, Rapunzel, släpp ner ditt långa hår) och allt kommer att vara frid och fröjd, jippi!
Här kommer i vilket fall som helst en bild på Kate Moss och Pete Doherty. Tyckte bilden passade min rubrik alldeles tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0