And I remember that everyday I get a little bit closer to you.

Sitter och kollar igenom bilder från cobrasnak och filosoferar lite över hur jag skulle vilja ha det i framtiden med mina vänner och så. Om någon vecka tänker jag ha myspysfest där alla måste vara läckra och glada, men sen då?
På cobrasnakes bilder så är alla galna och har en stil som jag aldrig någonsin sett i verkligheten, det är sånt jag vill se varje dag. Är det bara jag som målar snirklar i ögonvrån när jag ska till skolan? Är det bara jag som har på mig ett diadem med glittriga ufo-bollar på huvudet? Gah. Jag ska införa en ny dresscode och det ska vara så speciell att till och med Lady Gaga trillar av stolen när hon ser det.
Till och börja med ska jag bygga upp mitt mod så att jag någon gång (om sisådär 5 år) kommer att våga ha på mig en sånhär outfit för fan vad cool hon är! Jag älskar det! Kanske lite väl vågat för min smak men så får jag fick se hornen och hennes sminkning i ansiktet så började mitt hjärta blöda av lycka. Gah. gagaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0