mer önskningar:

Bilden med ett horndiadem - om jag fick chansen att sätta på  ett sådant totalt fantastiskt underbart vackert diadem på mitt huvud så skulle jag aldrig någonsin ta av mig det. jag skulle bli känd som tjejen med de glittrande hornen (då diademet tillslut hade vuxit fast och in i mitt huvud) och jag skulle vara hur lycklig som helst.
En sånhär vägg med smycken (även om jag imorrn ska ska försöka mig på att själv skapa något mys örhänge) så att jag varje dag kan sitta framför den väggen och känna att livet inte är så hårt ändå.
(Jag älskar halsbandet längst till höger med det lilla malnet, måste vara helt obärbart men tänk om man kunde få se det varje morgon innan man skulle till skolan, ptii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0