Tillbaka!

Jag har haft fullt upp och inte alls varit motiverad att skriva här, men nu är jag igång igen (kanske för att jag läst slut på min favorit blogg och får fortsätta på min egen, humm) och nu måste jag se till att vara igång mycket och blogga sönder!
Jag var på ikea igår och blev nästintill deprimerad när jag såg hur många som släpar sig runt i ointressanta, tama och tråkiga kläder, isch. Men tack och lov har jag fått min inspiration tillbaka och slipper nu vara en av dom som har på sig sina mörkblå jeans dag ut och dag in och är nöjda med det (även om jag aldrig har på mig jeans, och om jag någon gång har det så är det oversize jeans från min favvo mike).
Önskar att det var jag som var på den här bilden.. Eller att jag vore mindre lat så att jag skulle orka dra ut och foto sånna vackra bilder själv.  Något som i alla fall piggar upp nu i mörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0