Won't throw out the trash

Ligger i min säng med fötterna på kudden och gör allt förutom det jag borde göra. Tallriken med vindruvor ligger för långt bort för att jag ska kunna norpa en så ligger och slänger suktande blickar istället. Min mamma var underbar och köpte en elle till mig som jag ska snoka igenom sen - NÄR jag har gjort min uppgift i organisation och ledarskap som ska in imorrn, uff.
Jag kommer förmodligen kräla iväg till skolan imorrn eftersom jag nu mår mycket bättre och har en mkt viktig lektion - sen saknar jag ju alla små monster som jag nu inte sett på en vecka!
Fixade klart mina nya örhängen tidigare idag så ska kanske ha på mig ett imorrn, frågan är bara vad jag ska ha för kläder till, haha. Lite inne på att ha den rosa klänningen som jag fick i födelsedagspresent av Olivia men då vill jag trasha ett par av mina strumpbyxor så att det inte blir så gulligutt (jag får alltid för mig att jag bara blir gulligt söt i rosa och ni som känner mig vet att det inte är något jag satsar på) men det kröver att jag hittar ett par som jag faktiskt vill göra stora hål i. hummm.
Tar med en bild som visar hur jag skulle vilja ha det - fast tänk er att klänningen är riktigt rosa och att jag tar min pappas slokhatt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0