You're poison runnin' through my veins

Jag blir knäpp! Min förra skådespelare-dregel-objekt var ju Hayden Christensen, och nu visar det sig att båda kommer från Kanada!! Great, nu vet jag vilket land jag ska hitta min prince Charming i, alla dregel-kandidater finns ju samlade på ett och samma ställe!
(btw, bara för att bevisa hur dregel-framkallande Kyle är så kolla detta: http://www.youtube.com/watch?v=fmbSXIMpF3w )
Aja, eftersom jag är sjukling så kommer jag att hålla mig inne imorrn men det betyder inte att jag inte kan vandra iväg i tankarna. På tisdag bär det iväg till Stockholm och väl i den stora staden tänker jag kolla alla second hand affärer och leva loppan som en riktig stor stads-flicka.
Har myst ner mig bland kuddarna i sängen med hunden vid fötterna och pratar med en vän. Men allt han säger är så dränkt i bitterhet att jag bara gurglar och spottar ut det igen.
Ser fram emot att jag någon gång imorrn ska ta mig tid att värma lite o´boy i en av Lisa Bengtsson-muggarna, ta min fult rosa men mysigt varma flygande grisar-filt och bädda ned mig i soffan med den nya elle tidningen som jag suktat efter enda sedan mamma kom med den, och sen ska jag titta på allt fint tills mina ögon trillar ur sina hålor. SEN ska jag planera hur jag ska se ut i vår. Det snackas om pasteller men jag tänker inte se ut som miss Marple när jag struttar fram på Stockholm vårvarma gator. Jag är mer sugen på att se ut som ett blodsugande nattens barn, tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0