Follow the white skull.

Visst är smycket ursött?! Swarovski smycke inspirerat av alice i underlandet! (tryck på bilden för större)
Detta är vad min kära vän Simon sa innan han knackade på min dörr (ni kan förstå min glädje och förvåning då jag trodde att han var bortrest vid den tidpunkten) och han hämtade det från Matrix - dock med en liten tvist eftersom de säger rabbit i filmen - och de tog det ju direkt från Alice i underlandet - en kul kommentar eftersom Neo på sätt och vis följer efter den vita kaninen och hamnar i en helt annan värld. Den riktiga världen.
Anledningen till att jag skrivit allt detta är att jag snart ska forsa iväg till Höllviken med mamma och se Tim Burtons Alice in Wonderland, så när Hoobastank slutar skräna i mina hörlurar så ska jag springa upp och ta på mig lite mysigare kläder, pussa lite på hunden och sen sticka och käka.
Imorn ska jag redovisa om En Geishas Memoarer på svenskan, jag har alltid varit fascinerad av huvudrollen i boken. Hur mycket underbart hon än lever med och stöter på så verkar hon ändå så olycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0